رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به بخشی از پیام‌ رهبر انقلاب در پی شهادت شهید جمهور با این عنوان که «رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت» گفت: خستگی ناپذیری از ویژگی های یاوران انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام اسماعیل تدینی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: یاوران انقلاب مقاوم، شجاع، خستگی ناپذیر بوده و بر خداوند توکل می کنند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، مدافع حرم، امنیت و شهدای خدمت افزود: رهبری، هدف و مردم (یاوران) سه عنصر اصلی و بنیادی در شکل گیری انقلاب هاست.

وی عنوان کرد: امام راحل دارای شخصیت ممتاز و بی نظیری بود و در سایه این ویژگی ها جمهوری اسلامی را بنیان نهاد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه احیاء دین و تعالی اسلام هدف امام راحل بود و به آن ایمان داشت، ادامه داد: عنصر مردمی (یاوران) در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بودند و امام راحل نیز به مردم اطمینان و این تاثیر گذاری آنان اعتقاد داشت.

وی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب، ابهت شاهنشاهی و قدرت های شرق و غرب را درهم شکست و امید را در دل مستضعفان جهان زنده کرد، امام خمینی (ره) ولایت فقیه را احیاء کرد و در راس حاکمیت اسلامی قرار داد.

وی با بیان اینکه دکترین مقاومت از اندیشه امام خمینی (ره) قوت گرفت، اظهار کرد: امروز همه ما موفقیت ها کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است.