تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در دوازدهمین روز از خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحت تاثیر پایان لیگ برتر قرار داشت، لیگی که پس از پشت سر گذاشته شدن ۳۰ هفته با قهرمانی پرسپولیس به خط پایان رسید.

در دوازدهمین روز خرداد ۱۴۰۳ خبرهای مختلفی روی خروجی سرویس ورزش ایرنا قرار گرفت که مهمترین آنها مربوط به قهرمانی پرسپولیس می‌شد.

نتایج کامل بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر؛پرسپولیس قهرمان شد؛ پیکان سقوط کرد

استقلالی‌ها در شرایطی که بازی پرسپولیس و مس یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسیدتوانستند با ۲ گل پیکان را شکست دهند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برد تلخ استقلال در دستگردی/ دست نکونام به جام ۲۳ نرسید

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با پیروزی آبی‌ها به اتمام رسید اما به‌رغم برتری این تیم، باتوجه به پیروزی پرسپولیس در دیدار برابر مس رفسنجان، دست استقلالی‌ها از جام کوتاه ماند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شکست نساجی در هفته پایانی؛ فولاد در لیگ برتر ماند

آخرین مسابقه نساجی مازندران در لیگ بیست‌وسوم با ثبت پانزدهمین شکست نساجی پایان یافت و فولاد خوزستان توانست با یک برد مهم خارج از خانه در لیگ برتر ماندگار شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

استقلال خوزستان با برتری مقابل هوادار در لیگ برتر ماندنی شد

تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک هوادار را مغلوب کرده و در لیگ برتر بماند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آسمان ایران سرخ شد؛ جشن قهرمانی پرسپولیس در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر مقابل مس رفسنجان، قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های ایران شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واکنش AFC به قهرمانی پرسپولیس + عکس

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نکونام: من هم مثل هواداران بغض دارم؛ قول می‌دهم فصل بعد بیشتر بجنگیم

ایرنا سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: من هم مثل هواداران بغض دارم و به‌ آنها قول ‌می‌دهم فصل بعد بیشتر بجنگیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پیروانی: با جنگندگی به قهرمانی رسیدیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال فصل سختی بود ولی با جنگندی توانستیم به قهرمانی برسیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

همان همیشگی؛ پانزدهمین قهرمانی رئال مادرید با عبور از دورتموند

تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر دورتموند را مغلوب کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دعوت از ۲۶ بازیکن برای حضور در دیدار برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از ۲۶ بازیکن برای دیدار برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان دعوت کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.