پاکدشت - ایرنا - سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاکدشت با اشاره به تداوم خدمات دهی به مردم در طرح کالابرگ گفت: ۹۳۵ فروشگاه زنجیره و خرد در اجرای طرح کالابرگ به مردم پاکدشت مشارکت دارند.

مهدی مرادی وجدانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تداوم اجرای طرح کالابرگ در راستای حمایت دولت از دهک های نخست جامعه اظهارداشت: در راستای اجرای طرح کالابرگ ۹۳۵ فروشگاه زنجیره و خرد در این طرح همکاری لازم را انجام دادند.

وی افزود: از ۹۳۵ فروشگاه زنجیره در شهرستان پاکدشت ۹۸ فروشگاه خرد بودند که ضمن حمایت از اجرای طرح کالابرگ، امور مردم را در اسرع وقت انجام دادند.

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تداوم آن در دولت سیزدهم افزود: اطلاع رسانی به مردم از طرق فضای مجازی، نصب پوستر در فروشگاه ها و اماکن پرتردد، نصب بنرها در سطح شهرستان و میادین اصلی، راستی آزمایی اتصال به طرح فروشگاه ها و خرید از فروشگاه های متصل انجام شد.

مرادی در پایان با اشاره به اهمیت بازرسی های ادامه دار از فروشگاه های زنجیره و خرد در پاکدشت خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ بازرسی مشترک با اصناف، بسیج، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات انجام شده و در همین راستا بیش از ۱۳۰ بازرسی نیز بصورت مجزا از طریق اداره تعاون کاز و رفاه اجتماعی شهرستان در راستای خدمات دهی هرچه مطلوب تر به مردم صورت پذیرفته و این بازرسی ها تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا قشقایی رئیس اسبق آن اداره بازنشسته شد و اکنون مهدی مرادی وجدانی با ۱۵سال سابقه کار در مرکز فنی و حرفه ای شهدای پاکدشت سکاندار اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد.

مهدی مرادی وجدانی از سال ۱۳۸۶ طی ۲سال به عنوان معاون اداره فنی و حرفه ای مشغول خدمت شد و در ادامه ۱۳سال رئیس همان اداره به نردم ارائه خدمت کرد و اکنون پس از ۱۵سال کار در اداره فنی و حرفه ای پاکدشت به عنوان رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاکدشت معارفه شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.