تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایتکاران کودک‌کش صهیونیست بدانند تاوان خون‌های پاک ریخته شده را خواهند داد.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، در متن پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه آمده است: شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام ، مدافع سرافراز حرم شهید قدس "سعید آبیار" که در ماموریتی مستشاری در سوریه و در حمله جنایتکاران رژیم صهیونیستی به حومه حلب به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان البرز و شهر ری تبریک و تسلیت عرض می کنم.

در ادامه این پیام آمده است: مجاهدت‌های صادقانه و شجاعانه آن پاسدار مومن و افسر پاکباخته در عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین و یاری بخشی به مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین قهرمان در رویارویی با اشغالگران قدس شریف برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی خواهد بود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: جنایتکاران کودک کش صهیونیست بدانند تاوان خون های پاک ریخته شده در این جنایت را خواهند پرداخت، در انتظار پاسخ باشند.

در ادامه این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و همرزمان ارجمند وی سلامتی، صبر، شکیبایی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

شهید آبیار، شامگاه یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی به اطراف شهر حلب در شمال سوریه به شهادت رسید.