کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات ضربتی پلیس امنیت شهرستان کهنوج، پنج عامل شرارت که در قالب یک باند اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در شهرستان های جنوبی این استان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ سید علی حسینی روز پنجشنبه بیان کرد: در پی گزارش های مردمی به پلیس مبنی بر وقوع چندین مورد راهبندی مسلحانه، سرقت خودرو، طلای منازل و خودروهای با راننده خانم و تجاوز به حریم خصوصی دیگران در کهنوج و شهرستان های جنوبی استان، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهنوج قرار گرفت و با پیجویی های بی وقفه ماموران پلیس امنیت عمومی، اعضای این باند در ۲ منزل در یکی از محله های کهنوج غافلگیر و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری پنج عامل شرارت این باند افزود: اعضای این باند مسلح در آخرین اقدام خود در شامگاه گذشته در شهرستان کهنوج با ورود به یک منزل اقدام به زورگیری و سرقت طلا کرده بودند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح ممنوعه به همراه مهمات مربوطه، پنج دستگاه خودرو، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک از این باند تصریح کرد: این سارقان به منظور تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

کهنوج در فاصله ۳۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.