اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال در عملیات توقیف چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و سه دستگاه اتوبوس در عملیات پلیس شازند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمد رضایی در تشریح این خبر گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای قاچاق بر، طرح عملیاتی در این زمینه از سوی مأموران انتظامی شهرستان شازند اجرایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح عملیاتی یک روزه، مأموران انتظامی شهرستان شازند موفق شدند، تعداد چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون و سه دستگاه اتوبوس، حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان اراک، شناسایی و متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل هفت هزارو ۴۶ عدد کمپوت آناناس، یک‌هزار و ۲۶۴ عدد دست کش و جوراب، سه دستگاه ماینر، یک دستگاه تصفیه هوا، ۲ هزارو ۶۹۷ عدد لوازم تحریر، ۸۵ دستگاه دوربین عکاسی، ۹۴۹ قطعه لوازم یدکی خودرو و مقادیری شیرآلات ساختمانی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات را در اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۲۲ میلیارد ریال بیان کرد و اظهار کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

شهرستان شازند با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کیلومتری غرب اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.