شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به خدمات آیت الله رئیسی گفت: راه و خدمات رییس‌جمهور شهید در کشور ادامه و تداوم یابد.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در نشست با وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: ادامه راه رییس‌جمهور شهید باید همیشه مورد توجه تمامی دولتمردان قرار گیرد.

وی افزود: برای بهبود ساختار اقتصادی باید مجموعه دولت در عرصه‌های مختلف تلاش کنند که وزارت امور اقتصادی و دارایی از نقش مهم‌تری برخوردار است.

نکونام رعایت عدالت در کلان کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی را ضروری و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون در بخش‌های مختلف ریخت‌وپاش‌هایی وجود دارد که عدالت را از بین می‌برد.

وی با اشاره به وجود مشکلات مرتبط با بانک‌ها در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این مشکل در حوزه مسکن بیشتر دیده می‌شود و متقاضیان نهضت ملی مسکن در هفته‌های اخیر ۲ مرتبه اعتراض کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رونق اقتصادی در این استان باید تقویت شود که تسهیلات اشتغال‌زایی در این مسیر موفقیت‌آمیز بوده است.

نکونام گفت: تقویت زیرساخت‌هایی برای اختصاص فضاهای اداری، انبار و گمرک ضروری است.

به گزارش ایرنا، نشست با دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، افتتاح یک طرح فولادی، بازدید از راه‌آهن و افتتاح یک طرح کشاورزی در ایرانچه شهرستان فرخ‌شهر از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه خاندوزی به شهرکرد است.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با افزون‌بر یک میلیون نفر جمعیت دارد.