اهواز - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در مسابقات آسیایی و جهانی بدنبال تکرار قهرمانی سال قبل هستیم که امیدواریم با درخشش و تلاش کشتی‌گیران به این مهم برسیم.

حمید باوفا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هشتمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی در اهواز بیان کرد: با توجه به حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی خوزستان، اردوی خوب و با کیفیتی داشتیم که جا دارد از میزبانی خوب هیات استان تشکر کنم.

وی افزود: وضعیت بدنی کشتی‌گیران ما بسیار خوب است و سعی می‌کنیم تا با بالاترین آمادگی در مسابقات آسیایی و جهانی حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: می‌کوشیم تا زمان مسابقات، از لحاظ روحی و روانی و جسمی شرایط بهتری را برای کشتی‌گیران فراهم سازیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: شرایط کشتی‌گیران و نظم حاکم در اردوها روزبه‌روز بهتر می‌شود و تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی ۲ مرحله اردوی دیگر خواهیم داشت که امیدواریم با آمادگی خوبی در این رقابت‌ها حاضر شویم.

باوفا بیان کرد: در این مرحله از اردو ۱۶ کشتی گیر حضور داشتند البته پنج نفر از کشتی‌گیران به مسابقات ارمنستان اعزام شده و در این اردو غایب بودند.

وی افزود: با توجه به حضور هشت، ۹ کشتی‌گیر خوزستانی در این مرحله از اردو، بنا شد که اردوی کنونی در اهواز برپا شود.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، روزهای ششم تا هفدهم خرداد در اهواز برگزار شد.