یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارکهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه جام رسانه ای امید ظرفیتی ارزشمند برای انعکاس خدمات نظام در این استان است گفت: این ظرفیت می تواند کانونی برای انعکاس و معرفی توانمندی ها، اقدامات، دستاوردها و امیدآفرینی نیز باشد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مرادعلی پیوند روز جمعه در نشست هماهنگی برگزاری جام رسانه ای امید که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های مختلف در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهارداشت: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف در این استان در دولت سیزدهم اجرایی و درحال اجرا است که در اطلاع رسانی این دستاوردها کم کاری شده است.

وی بیان کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید، یک ظرفیت مناسب برای بیان خدمات نظام مقدس اسلامی و دولت سیزدهم است.

پیوند ،ایجاد امید در بین مردم را از اهداف اصلی این رویداد رسانه‌ای دانست و اظهار کرد: برگزاری جام رسانه‌ای امید برنامه‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم را نیز از بین خواهد برد.

 

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این رویداد، با مقایسه‌ خدمات قبل و بعد از انقلاب گزارشی هم از خدمات دولت سیزدهم ارائه خواهند کرد که رسانه‌ها باید در قالب خبر، کلیپ، موشن گرافی، یادداشت، گزارش خبری و سایر حوزه‌ها به انعکاس اقدامات صورت گرفته بپردازند.

معاون استاندار تاکیدکرد: در پایان این رویداد کتابچه‌ای از خدمات کم نظیر روایت شده در فصل‌های مختلف تهیه و به عنوان مرجع خیلی از آمارها در اختیار مردم و دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ تیم پنج نفره برای شرکت در این رویداد نام نویسی کردند، گفت: رویداد جام رسانه‌ای امید ۲۴ خرداد ماه با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و سایر مدیران استانی آغاز و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای طی ۱۲ ساعت با هم به رقابت می پردازند.

عباس رضایی عنوان کرد: در این رویداد مدیران دستگاه‌ها در بازده زمانی ۲۰ دقیقه‌ای گزارشی از اقدامات دستگاه مربوطه خود ارائه می دهند و رسانه هم در قالب‌های مختلف اخبار را منتشر خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند تا سه روز به انتشار اخبار از مطالب مطرح شده در رویداد جام رسانه‌ای امید بپردازند و در پایان مهلت سه روزه دستگاه پایشگر بسیج رسانه کشور اقدام به پایش دستگاه های برتر می کند و قبل از فرا رسیدن ماه محرم از تیم‌های برتر تجلیل می شود.

رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی و همچینن ایجاد امید در میان مردم است.

در این نشست با حضور مدیران استانی از تندیس جام رسانه ای امید رونمایی شد.