به گزارش ایرنا، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری رشت حین خدمت رسانی به دلیل بروز مشکل فنی و درگیری سیستم ترمز دچار مشکل شده اما راننده اتوبوس بدون توجه به این امر به رانندگی ادامه داده که این عمل موجب گرم شدن بیش از حد لاستیک ها و متصاعد شدن دود از خودرو و استرس ، نگرانی و اعتراض شهروندان شده است.
علیرضا زارع روز یکشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راننده اتوبوس با بروز مشکل برای چرخ خودرو باید خودرو را متوقف میکرد اما اینگونه نشد که بابت این موضوع از شهروندان عذرخواهی میکنیم.
وی با بیان اینکه به راننده بابت این بیتوجهی تذکر داده شد، اضافه کرد: راننده به کمیته انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت معرفی میشود و برخورد لازم صورت میگیرد ضمن اینکه از راننده خسارت هم گرفته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت اضافه کرد: بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس این سازمان در این شهر فعال است و به لحاظ فنی مشکلی ندارند و مرتب رصد میشوند.
وی با بیان اینکه اتوبوس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۲ شب برای جابجایی مسافران در این شهر فعال است، افزود: هر شب بعد از پایان فعالیت روزانه اقدام لازم برای نظافت اتوبوس و سوختگیری و آماده سازی برای جابجایی مسافران در روز بعد انجام میشود.
زارع از شهروندان خواست تا در صورت شکایت از رفتار رانندگان سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت یا دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با شماره تلفنهای ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ فعال از ۶ صبح تا ۲۰ عصر تماس بگیرند تا با ثبت شکایات موضوع حداکثر تا ۷۲ ساعت رسیدگی شود.