همدان- ایرنا- رییس جبهه اصلاحات استان همدان گفت: ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ذیل جبهه اصلاحات در همدان راه اندازی شد.

میلاد وندایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احکام رییس و اعضای ستاد انتخاباتی حامیان «مسعود پزشکیان» به زودی تقدیم آنها می شود.

وی در رابطه با فعالیت های تبلیغاتی حامیان پزشکیان در فضای مجازی همدان نیز گفت: این ستاد فعالیت خود را در فضای مجازی هنوز رسما آغاز نکرده اما تیمی در این راستا پیش بینی شده است با این وجود به صورت خودجوش افرادی در اقدام به راه اندازی گروه هایی در فضای مجازی برای حمایت از این نامزد کرده اند.

رییس جبهه اصلاحات استان همدان از همه مردم به ویژه علاقه مندان به ایران اسلامی خواست و دعوت کرد که در انتخابات پیش رو حضور چشمگیری داشته و پای صندوق های رای حضور یابند.

وندایی تاکید کرد: علاقه مندان به اصلاحات برای گام نهادن در مسیری جدید با شعار «برای ایران» در این مسیر گام بردارند تا شاهد رویدادی بزرگ و حماسی باشیم.

شورای نگهبان قانون اساسی روز گذشته اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان،مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی،علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.