مشهد-ایرنا-رییس بیمارستان پیوند اعضا منتصریه مشهد گفت: «علی اسعدی» بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده برای تایید نهایی مرگ مغزی و انجام فرآیند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن علی اکبریان افزود: هم اکنون این بیمار مرگ مغزی در آی.سی.یو بیمارستان منتصریه مشهد بستری است.

وی بیان کرد: این اقدام نشان از روح بزرگ و نوع دوستی خانواده ایثارگر دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه است.

رییس بیماریستان پیوند اعضا منتصریه مشهد گفت: پس از تایید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایشات تکمیلی، اعضایی که قابلیت اهدای عضو داشته باشند به بیماران نیازمند اهدا و پیوند خواهد شد.

علی اسعدی فصل گذشته با تیم «سن ایچ ساوه» در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می زد و بعد از پایان مسابقات به صورت شخصی تمرین می‌کرد که زمان استراحت در منزل دچار مشکل قلبی و در راه اعزام به بیمارستان دچار ایست قلبی می شود، وی به کما می رود و بعد از ۱۷ روز، سرانجام با علائم مرگ مغزی برای تایید نهایی مرگ مغزی به بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد منتقل می شود.