تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: آماده بازی با ایران هستیم و می‌دانیم دیدار سختی در پیش خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، سرکو کاتانچ امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: ما آماده بازی با ایران هستیم و تا حالا چندین بار دو تیم برابر هم به میدان رفته‌اند. بدون شک بازی سختی در پیش خواهیم داشت اما امیدواریم روند بازی به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صعود دو تیم قطعی شده امیدوارم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم و دو تیم نمایش قابل قبولی را به نمایش بگذارند. ما تیم قدرتمندی هستیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و فردا با بازیکنان جدیدی بازی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان تصریح کرد: تمرکز ما روی تیم خودمان است اما وقتی مقابل بازیکنانی از جمله طارمی و آزمون بازی می‌کنید بدون شک کار سختی خواهید داشت. فردا به دلیل اینکه صعود دو تیم قطعی شده ممکن است با بازیکنان جدید بازی کنیم و امیدوارم مردم برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

کاتانچ در خصوص اینکه آیا فردا ازبکستان به بازیکنان جوان خود هم میدان خواهد داد یا خیر افزود:‌ فردا خواهید دید، احتمالا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم موافق این موضوع است چرا که کارت‌های زرد این دوره در دور بعد حساب می‌شود و به خاطر این موضوع از فدراسیون فوتبال آسیا گله‌مند هستیم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ازبکستان در هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی فوتبال ایران است.