بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرعباس از کشف ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ عباس علی یاری روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شب گذشته حین کنترل خودروهای محور خروجی بندرعباس به حاجی آباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی خودرو را به محوطه ایست بازرسی هدایت کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی دقیق از کامیون تعداد ۲۰۰ دستگاه جوش بر، ۱۰ دستگاه تلفن بیسیم رومیزی، ۵۰ دستگاه مودم به همراه آنتن و ۱۵ آداپتور و ۲۸۰ آنتن مودم کشف کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

این مسئول انتظامی بندرعباس، ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی۶ میلیارد ریال عنوان کرد

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان سیم و کابل برق در حاجی آباد

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، یک باند حرفه ای سه نفره سارقان سیم و کابل برق شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چنده فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان حاجی آباد و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی حاجی آباد با همکاری ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهید بهشتی این شهرستان با تلاش همه جانبه و گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار، ضمن بررسی دقیق صحنه های سرقت‌ها و همچنین بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته توسط سارق یا سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت اعضای یک باند سه نفره سارقان را شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از منزل و یک دستگاه خودروی پراید تاکسی متعلق به سارقان ابزار و آلات سرقت شامل یک عدد قیچی و مقدار تقریبی ۲۰ کیلو سیم و کابل برق آلومینیوم و مس کشف و ضبط شد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت سیم و کابل برق و فروش اموال سرقتی به افراد دوره گرد اعتراف کردند که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرعت عمل پلیس سوداگر مرگ را با ۱۹۶ کیلوگرم تریاک زمین گیر کرد

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۹۶ کیلوگرم تریاک در شهرستان حاجی آباد خبر داد .

سردار غلامعلی جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حاجی آباد دراجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قصد جابجایی یک محموله موادمخدر با یک دستگاه خودرو به مقصد شهرستان داراب مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در مسیر فرعی روستای دهستان به سمت داراب به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی و در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹۶ کیلوگرم مواد مخدر نوع تریاک در بسته‌های مختلف کشف شد.

جاویدان با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت لحظه ای و شبانه روز در دستورکار پلیس قرار دارد.