سنندج- ایرنا- امام جمعه دهگلان گفت: رئیس جمهوری که با مشارکت گسترده مردم و رای بالا انتخاب شود، توان بیشتری برای رفع مشکلات و خدمت به مردم خواهد داشت.

ماموستا عبدالسلام محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رئیس جمهور منختب با حضور حداکثری مردم و درصد بالا، پشتگرم به آرای عمومی بوده و با قدرت می تواند به کشور و ملت خدمت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو، مطالبات آنان را از رئیس جمهور افزایش می دهد، افزود: رئیس جمهور با رای بالا نیز ناچار خواهد بود، مطالبات مردم را پیگیری کرده و پاسخگوی ملت باشد و برای رفع مشکلات قدم های استواری بردارد.

امام جمعه دهگلان، شرکت در انتخابات را ضامن رفاه و سرنوشتی روشن برای کشور دانست و ادامه داد: کردستان نیز همسو با سایر استان ها، حضور حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

ماموستا محمدی ضمن ابراز تاسف از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، اضافه کرد: شهید رئیسی خدوم و مردمی بود و قطعا انتظار مردم از رئیس جمهور آینده، همان حضور در میان مردم است.

وی به سه سفر رئیس جمهور شهید به کردستان و افتتاح پروژه های کلان اشاره داشت و گفت: مردم از رئیس جمهور آینده نیز انتظار دارند، ارتباطی گرم با ملت داشته باشد که باعث همسویی بیشتر بین مردم، دولت و نظام خواهد شد.

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید برنامه، سیاست و راهبرد برای خدمت به مردم داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به تورم و گرانی موجود، بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده اند و رئیس جمهور باید برنامه اقتصادی کوتاه مدت داشته باشد تا مردم احساس تغییر کنند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه برنامه بلندمدت نیز باعث ثبات وضع اقتصادی خواهد شد، اضافه کرد: در کردستان که استانی صنعتی نیست، جوانان با مشکل بیکاری و نبود مسکن مواجه هستند و همت دولت جدید باید رفع این مشکلات باشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، هشتم تیرماه برگزار می شود.