بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مولدسازی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم برای سرعت‌بخشی به روند اجرا طرح‌های عمرانی، میراث ماندگار و گرانبهای شهید رئیسی است.

احمد محمدی زاده شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف پیشرفت و سرعت‌بخشی به روند مولدسازی در استان بوشهر، موانع و مشکلات موجود در این مسیر شناسایی و برای هر کدام از آنها تدابیر لازم بکارگیری شده است.

وی بیان کرد: مولدسازی در واقع خلق ثروت و تامین منابع برای طرح‌های عمرانی نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده انجام شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اصل و اساس مولدسازی و کار و اعتبار حاصل از مولدسازی و اجرا طرح‌ها نیز برای خود دستگاه‌ها بوده که در این راستا از دستگاه‌های پیشگام استان قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: مولدسازی فرصتی قانونی و تاریخی است که به تصویب سران قوا رسیده و اموال و املاک مازاد دستگاه‌ها را به منابع نقدی برای اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام تبدیل می‌کند.
وی افزود: منابع اعتباری موجود پاسخگوی تعدد طرح‌های عمرانی نبوده از این رو باید از ظرفیت ایجاد شده از محل مولدسازی برای سرعت‌بخشی به اجرا طرح‌های عمرانی استفاده کرد.
محمدی‌زاده عنوان کرد: در نبود طرح‌ مولدسازی شاید روند اجرا و اتمام طرح‌ها سالیان سال به طول بینجامد بر این استان مولدسازی در استان بوشهر در اولویت جدی مدیریت ارشد استان قرار گرفته است.