اهواز - ایرنا - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بستر مناسب برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگران با تقویت ذهن و روحیه جهادی ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا فریبرز خزائی روز چهارشنبه در شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در اهواز بر دارا بودن روحیه امیدآفرینی در محیط سازمانی و کاری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای خدمت هرچه بهتر به جامعه ایثارگران باید فراهم شده و ضمن تقویت سیستم اداری، بخش ذهنی و روحی کارکنان نیز تقویت شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "فرهنگ به معنی تغییر ذهنیت است"، افزود: نگاه ذهنی مسیر ما را برای خدمت‌رسانی به جامعه ترسیم کرده و نگاهی همه‌جانبه و خدمتگزارانه است؛ همانگونه که این نگاه را در میان شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس به خوبی مشاهده کردیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین بر صیانت از انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: در زمینه انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، باید معیارهایی که مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام (ره) مطرح کردند، مورد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: امید است ملت شریف ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات، دشمنان را ناامید کنند.

همچنین در این جلسه از زحمات شعاعی فرمانده بسیج بنیاد شهید استان تقدیر و حسین زاده به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

پیش از این نیز روز سه شنبه فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان دیدار و نسبت به مقام شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب در گلزار شهدای اهواز ادای احترام کرد.