تهران- ایرنا- ۱۱۰ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، یکی از ده‌ها برنامه ای است که همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از بنیاد بین‌المللی غدیر، برگزاری ۱۱۰ برنامه جشن گل‌ریزان با همت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و مشارکت سایر فدراسیون ها در سراسر کشور برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و تهیه بسته های معیشتی حمایتی صورت می گیرد.

در جلسه کمیته ورزش و جوانان بنیاد بین المللی غدیر که با حضور حجه الاسلام علی احدی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولین فدراسیون های ورزشی و تشکل های جوانان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت عید غدیر در میادین ورزشی مقرر گردید فدراسیون های ورزشی ضمن برگزاری جشن های میدانی و درون سازمانی با بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و سرلوحه قرار دادن منش پهلوانی حضرت امیرالمومنین(ع)، برنامه هایی همچون تهیه و توزیع بسته های معیشتی، حضور چهره های شاخص و شناخته شده ورزشی به ویژه ورزشکاران باستانی کار در مناطق محروم و حاشیه شهرها و حمایت از اقشار کم برخوردار، برگزاری مسابقات دوستانه جام ولایت با نیت خیرخواهانه و برگزاری مراسم های ازدواج آسان اقدام شود.

همچنین همایش تبیینی ترویجی «رفتار ورزشی، فرهنگ علوی» با حضور ورزشکاران برگزیده ملی، آسیایی، جهانی و المپیکی در دهه امامت و ولایت برگزار می شود.