کرمان - ایرنا - ستاد علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(پنجشنبه) با حضور جمعی از سیاسیون و مردم در مرکز استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، مسئول هماهنگی ستاد علیرضا زاکانی در کرمان در این آیین گفت: شهید آیت الله رییسی شخصیتی پرکار، پاک دست، فساد ستیز، شجاع و دین مدار بود و برای دفاع از حق از حق استفاده می‌کرد.

سیدمحمود سیف الحسینی با اشاره به برگزاری این گردهمایی به منظور تبیین مسیر و روش حمایتی اعضای ستاد افزود: تمامی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند باید محترم شمرده شوند و با تکیه بر این روش اخلاقی، مشترکات این بزرگواران را تقویت و به تفاوت های آنان احترام قایل شد.

وی اظهار کرد: هدف ما بیان شایستگی‌های دکتر زاکانی است و باید از هرگونه اقدامات تفرقه افکنانه و تخریبی دوری کنیم.

مسئول هماهنگی ستاد علیرضا زاکانی در کرمان در این آیین گفت: در فضای غبار آلود فعالیت‌های سیاسی باید به ماسک تقوا و خداترسی مجهز شد و منافع ملی را در اولویت قرار داد.

سیف الحسینی گفت: شجاعت هرکس به اندازه بی اعتنایی به ارزش های مادی می‌باشد و روشن است که وابستگی های انسان به مقام و مال و شهوت دنیا از شجاعت می کاهد و وی را به اسارت می‌کشد.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.