ساری- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری قاتل نوجوان ۱۵ ساله بهشهری، همدست وی و همچنین کشف جسد مقتول در تالاب میانکاله خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی قیصری روز شنبه افزود: قاتل نوجوان ۱۵ ساله بهشهری و همدست وی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی دستگیر شدند.

وی گفت: در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه امسال، در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی بهشهر مبنی بر مفقود شدن فرزند ۱۵ ساله اش، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران استان پس از بررسی‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی به یک پیرمرد ۶۰ ساله و فردی ۱۷ ساله مظنون شدند.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم به قتل این نوجوان ۱۵ ساله جسد وی که در شبه جزیره میانکاله دفن شده بود، کشف شد.

وی با بیان این که علت تامه قتل در دست بررسی است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

تالاب میانکاله را باید بهشت پرندگان و پرنده نگری نام نهاد؛ سی و ششمین تالاب ثبت شده دنیا و نخستین تالاب ثبت شده در کنوانسیون تالاب‌های بین المللی رامسر و یکی از ۶۵۰ ذخیرگاه زیست کره جهان با ۴۸ هزار هکتار وسعت در شرق استان مازندران و در همجواری با استان گلستان واقع شده است و سالانه ۱۳۰ گونه از پرندگان مهاجر را با جمعیت حدود ۱.۵ میلیون بال میزبانی می کند.