یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: سلامت انتخابات از سوی مجریان امر و برنامه‌ریزی برای مشارکت بالای مردم هدف اصلی و در اولویت باشد.

به گزارش ایرنا، "علیرضا تیموری" روز یکشنبه در شورای اداری بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تبریک دهه امامت و ولایت و روز عرفه افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات تمامی امکانات و ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف به کار گرفته خواهد شد و برای برگزاری انتخابات پیش رو تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان و همراهی مردم شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا مردم را نسبت به انتخابات ناامید کنند اما مردم باید بدون توجه به هجمه دشمنان از این حق قانونی خود دفاع و در پای صندوق‌های رای حاضر و فرد اصلح را انتخاب کنند.

این مسئول به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ریاست جمهوری در شهرستان اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در منطقه فراهم است و مشکلی نیست و به امید خدا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

در این جلسه رییس ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از روند برگزاری و نحوه همکاری ادارات در این دوره از انتخابات بیان کرد و همچنین امام جمعه، دبیر ستاد انتخابات، رییس هیئت بازرسی و مسئولان کمیته‌های پشتیبانی و امنیتی ستاد انتخابات مطالب و نکاتی را پیرامون انتخابات هشتم تیرماه ایراد کردند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.