لارستان- ایرنا- امام جمعه لارستان گفت: دنیای امروز نباید چشمش را به روی جنایات رژیم صهیونیستی ببندد و برائت از آنها که امروز نماد قطعی مشرکین هستند نباید محدود به ایام حج باشد و باید جهان شمول شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم روز دوشنبه در خطبه دوم نماز عید قربان در مسجد جامع این شهرستان افزود: این عید به ما می آموزد که در راه خدا بالاترین درجه ایثارها یعنی ایثار عزیزان را باید داشته باشیم و ملت ایران به شایستگی این صفت را تجلی بخشیدند و هزاران شهید به خاطر پایداری اسلام تقدیم انقلاب کردند.

موسوی خرم با اشاره به پیام رهبر انقلاب برای حجاج بیت الله الحرام اظهار داشت: امروز می بینیم که یک جمعیت محدود ۶ میلیون نفری صهیونیست به کل کره زمین دهن کجی می کند و جنایاتی که این رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر مرتکب شد، نباید مغفول بماند.

موسوی خرم در پایان تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر خبر خوش پیروزی مردم مقتدر، قهرمان، پولادین و مظلوم غزه به امت اسلام برسد و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

علاوه بر مردم مرکز شهرستان لارستان، نماز عید سعید قربان در بخش ها و روستاهای این شهرستان از جمله بیرم، صحرای باغ و بنارویه نیز برگزار شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.