کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات از راه‎‌های افزایش اقتدار، امنیت و گره گشایی مشکلات کشور است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز سه‌شنبه در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اردستان افزود: در حوزه انتخابات کلام رهبر فرزانه انقلاب یک امر اساسی است و همه باید تلاش کنیم حضور در انتخابات پرشور و حداکثری باشد.
وی اظهار کرد: در انتخابات مجلس دوازدهم ۸۴ درصد از واجدان شرایط شهرستان شرکت کردند، در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز باید این حضور بیشتر شود.
فرماندار اردستان بیان کرد: در ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم در کشور و شهرستان کارهای زیادی انجام شده که باید گفته شود، از جمله الحاق زمین در روستاها و شهرها و انجام کارهای عمرانی فراوانی در بخش راه که در پی آن ۲۵۰ کیلومتر راه خراب شهرستان اردستان با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال، آسفالت شد.

وی افزود: در حوزه اشتغال در دولت شهید رئیسی تسهیلات خوبی توزیع شد و نزخ بیکاری در شهرستان به ۶/۸ درصد کاهش یافت، همچنین نرخ جمعیت از منفی به مثبت تغییر یافته و مهاجرت معکوس را شاهدیم.

وی اظهار کرد: در حوزه انرژی در شهرستان کارهای زیادی صورت گرفته است، ۴۲ نیروگاه خورشیدی کوچک و یک نیروگاه پنج مگاواتی در آینده نزدیک افتتاح می شود که از جمله کارهای زیرساختی دولت در اردستان است.

احمدی طبا گفت: امسال سال آخر شورا هاست، این یک سال را قدر بدانید و با برنامه ریزی کار کنید تا موفق باشید.

شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.