زنجان - ایرنا - هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه این مراسم، هدف از افتتاح این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد نمایندگی و ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برشمرد.

سیدرضا قندیلی اظهار داشت: آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۸۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، اردبیل و زنجان دایر شده است.

قندیلی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا دوم تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زنجان دایر خواهد بود.

نمایشگاه های بین المللی کاسپین به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در برگزاری نمایشگاه ها در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس شد.

موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور از جمله مزایای این نمایشگاه است.