تهران- ایرنا - رئیس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» گفت: نمی‌توان وارد کار اجرایی شد و به چالش و مانع برخورد نکرد؛ قالیباف توان اجرای برنامه‌های سنگین را دارد و هرگز نمی گوید «دیگران نمی‌گذارند کار کنم».

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، سیدمحمد حسینی عصر سه‌شنبه - ۲۹ خرداد- در گردهمایی فعالان ستادهای مردمی استان تهران محمدباقر قالیباف که در سالن همایش های مسجد الجواد میدان هفتم تیر برگزار شد،گفت: این که برخی از نامزدها می‌گویند برخی برنامه‌ها را نمی‌توان اجرا کرد، فرافکنی است و ما نشان داده‌ایم وقتی همگرایی و هم افزایی باشد هر کاری شدنی است.

وی اظهار داشت: ما باید با انتخاب مناسب‌ترین فرد به صورت جهادی کار کنیم تا دلسردی برخی نیروهای انقلاب هم از بین برود.

نیاز به رئیس‌جمهوری داریم که کار اجرایی سنگین کرده باشد

حسینی، قالیباف را تنها نامزدی خواند که توان اجرای برنامه‌ها را دارد و اظهار نمی‌کند که دیگران نمی‌گذارند کار کنم و گفت: نمی‌توان وارد کار اجرایی شد و به چالش و مانع برخورد نکرد؛ و اشکال ندارد قطعا پرونده‌های متعددی برای افرادی که کار اجرایی می‌کنند تشکیل می شود زیرا شکل کار اجرایی اینگونه است که مسائل و اختلافاتی پیش می آید.

رئیس ستاد دانشگاهیان حامی قالیباف با تمجید از عملکرد و پرکاری شهید رئیسی افزود: ما نیاز به فردی داریم که کار اجرایی سنگین کرده باشد، زیرا در اجرا حتما با چالش مواجه خواهد شد.