‍سنندج- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت و نیاز ملی در راستای حفظ استقلال و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مظهر رسیدن نظام به اهداف بلند مدت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در راستای ایجاد امنیت، آسایش و رفاه اجتماعی جامعه است، شرکت در انتخابات را صحنه عزت و حماسه‌ ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رای به هر کدام از نامزدها، رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

پیشکاری اضافه کرد: انقلاب ما مردمی است و ادامه و حفظ آن نیز با حضور توسط مردم انجام می شود و رأی آنها در پیشبرد امور موثر و تاثیر گزار خواهد بود.

پیشکاری شرایط کشور را با توجه به شهادت رئیس جمهور شهید، اوضاع منطقه و کینه ورزی دشمنان انقلاب، حساس خواند و با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب نیاز به آبیاری و مراقبت دارد، شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو را گامی به سوی توسعه کشور دانست.

وی به خدمات وزارت کار به جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه این وزارتخانه بیش از ۷۵ درصد از جامعه کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است، از تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، انجمن های صنفی، تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید خواست با حضور حداکثری در انتخابات زمینه پیشرفت، آبادانی و توسعه اقتصادی در کشور را فراهم آورده و همچنین با این حضور قدردان خدمات نظام و دولت شهید رئیسی باشند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.