تهران- ایرنا- نفرات برتر مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه و تفنگ آقایان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۳۱ خرداد و اول تیر در مجموعه تیراندازی آزادی برگزار شد.

در فینال بزرگسالان تپانچه، جواد فروغی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و امیر جوهری خو نایب قهرمان شد. همچنین رضا قراگوزلو جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در بخش تپانچه جوانان، شایان تمدن در رده نخست ایستاد و محمد صادق قادری و پرهام کشتکار به ترتیب دوم و سوم شدند.

در فینال این مسابقات در بخش نوجوانان، عرشیا شکربیگی در تیرهای پایانی و در حالی که در رده سوم قرار داشت موفق شد خود را به صدر جدول برساند و جایگاه نخست را از آن خود کرد. محمدمهدی چوبین از قم در رده دوم قرار گرفت و ایلیا زکی‌زاده از قزوین بر سکوی سوم ایستاد.

در فینال تفنگ بزرگسالان، علیرضا صبیری عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ابراهیم موحدیان موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین مجتبی خاکی در رده سوم ایستاد. در بخش جوانان و نوجوانان تفنگ، ابوالفضل نعمتی در رده نخست ایستاد، محمدمهدی طهماسبی عنوان نایب قهرمانی را دریافت کرد و آتیلا محمدرضایی سوم شد.

گفتنی است، دومین مرحله از مسابقات سلاح‌های بادی آقایان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای خدمت یادواره پیشکسوت تیراندازی مرحوم جواد کوهپایه‌زاده برگزار شد.