شهرکرد- ایرنا- یک هنرمند دهه هشتادی چهارمحال و بختیاری با دعوت از حضور هنرمندان و مردم این استان برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره رییس‌جمهوری گفت: رای تک تک ما در انتخابات اثرگذار و تعیین‌کننده است.

محمدحسن آقابابایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته رای اولی بودم و در ابتدا مردد بودم که در انتخابات شرکت کنم اما با تحقیق و مطالعه به یقین رسیدم که هر کسی که دلسوز این کشور و نظام است در انتخابات شرکت می‌کند و برای نخستین بار شرکت در این رویداد را تجربه کردم.

وی ادامه داد: انتخابات رییس‌جمهوری به مراتب انتخاباتی مهم و تعیین‌کننده است چرا که مجموعه مدیریت اجرایی کشور برای چهار سال انتخاب می‌شود از همین رو شرکت در این عرصه بسیار مهم است و تلاش من در وهله اول این است که خانواده و آشنایان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنم.

این هنرمند چهارمحال و بختیاری با دعوت از هم‌نسلی‌های خود برای شرکت در انتخابات تصریح کرد: دهه هشتادی‌ها به حدی از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که بتوانند با حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سرنوشت بهتری را برای کشور رقم بزنند.

آقابابایی افزود: پیشنهاد می‌شود جوانان و نوجوانان کشور در عین حال که دچار سیاست‌زدگی نشوند اما در عرصه سیاست مطالعه داشته باشند و در رویدادهای مهمی نظیر انتخابات فعالانه عمل کنند.

وی به مطالبات خود از رییس‌جمهور آینده نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود رییس‌جمهور آینده در بهبود وضعیت هنرمندان اقدامات بیشتری انجام دهد، برای اقتصاد هنر برنامه داشته باشد و بیمه هنرمندان را تسهیل کند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.