ساری- ایرنا- رئیس ستاد امید مازندران گفت: «نسل زد» مطالبات و سوال‌هایی دارند که باید به این ابهامات پاسخ دهیم تا بتوانیم آنها را به حضور در پای صندوق رای مجاب کنیم.

علیرضا شریعت امروز -شنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی از حضور در انتخابات جذب حداکثری است که ضامن بقای سیستم اجرایی و اداری کشور خواهد بود.

وی افزود: دکتر پزشکیان از لحظه ورود به انتخابات ریاست جمهوری و تایید صلاحیت، شور و نشاط قابل توجهی را بین مردم برای حضور در انتخابات به وجود آورد که آغازی برای ایجاد امید در کشور است.

رئیس ستاد امید مازندران گفت: هدف از فعالیت انتخاباتی در ستاد امید دکتر پزشکیان، افزایش مشارکت و افزایش آرای کاندیدای مورد نظر است.

فرماندار اسبق آمل تصریح کرد: برنامه ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان استفاده از ظرفیت حداکثری همه جوانان و زنان، کارگران و سطوح مختلف نسلی در سبد رای دکتر پزشکیان است، ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان به دنبال ایجاد ظرفیت بیشتر انسانی در جذب آرای مختلف است.

شریعت ادامه داد: نسل جدید از مهم‌ترین مخاطبان ما در انتخابات پیش رو است. دکتر پزشکیان نیز به خوبی توانسته مطالبات نسل جدید را درک کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به ابهامات و پرسش‌های نسل زد پاسخ دهیم تا بتوانیم آن‌ها را به پای صندوق‌های رای بیاوریم و شاهد مشارکت‌شان در انتخابات باشیم.