قم- ایرنا- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است و با شناخت ظرفیت‌های کشور، نگاه راهبردی به توسعه و پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم جراره شنبه‌شب در گردهمایی طرفداران سعید جلیلی در مسجد امیرالمومنین(ع) قم، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که به دلیل از دست دادن شهید آیت‌الله رییسی ناچاریم یک سال زودتر مردم نتیجه دیگری را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: باید مسیری را انتخاب کنیم که مسیر امام راحل و شهدا باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در عرصه بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای دارد و نظر رهبری و انقلاب اسلامی در همه تحولات بین‌المللی نقش‌آفرین است.

جراره خاطرنشان کرد: زمانی که جمهوری اسلامی در مسیر رهبری و امام راحل حرکت کرد موفق بودیم، زمانی که منحرف شد دچار مشکل شدیم.

وی بیان کرد: نباید به کسانی که تمام شوونات این مملکت را به کشورهای غربی گره زده اند، رای دهیم؛ باید کسانی که ارزش‌ها، ظرفیت‌های کشور و توانمندی‌های مردم را می‌دانند، به قدرت برسند.

او با بیان این‌که چندین سال کشور دست کسانی بود که آب و محیط زیست کشور را به غرب گره زده بودند، تصریح کرد: انتخاب درست، کشور را در مسیر انقلاب قرار می‌دهد و آینده کشور به غرب گره زده نمی‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هفت درصد منابع طبیعی و یک درصد جمعیت دنیا مختص ایران است و می توانیم با مدیریت مناسب موفق باشیم.

وی تاکید کرد: شهید رییسی شب و روز کار می‌کرد و شبانه‌روز در روستاها و شهرها بود؛ باید به این نگاه رای دهیم.

جراره با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور و استفاده مناسب از ظرفیت نیروی انسانی، گفت: امروز جریانی تلاش می‌کند به قدرت برسد که هشت سال برای مردم خانه نساخت و به این مسأله افتخار کرد؛ دلار سه هزار تومانی تحویل گرفت و ۳۰ هزاری تحویل داد.

وی افزود: همانطور که سال ۵۷ هزینه دادیم، برای رسیدن به حق باید هزینه دهیم تا کشور دست نامحرمان نیفتد.

وی تصریح کرد: آقای جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است؛ با شناخت ظرفیت های کشور، نگاه راهبردی به توسعه و پیشرفت دارد.

به گفته وی، آقای جلیلی از لحاظ کاری و گفتمانی ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشتند.

اجتماع طرفداران سعید جلیلی شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد؛ در این اجتماع پوسترهایی منقش به عکس سعید جلیلی و با شعارهای «جلیلی امتداد رییسی»، «یک جهان فرصت یک ایران جهش» و «سعید جلیلی مرد تصمیم‌های بزرگ» میان تجمع‌کنندگان پخش شده بود.

در پایان این مراسم مدیحه‌سرایی به مناسبت میلاد امام هادی(ع) صورت گرفت.