بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تریبون‌های آزاد انتخابات در سراسر نقاط استان با هدف بیان نظرات مردمی و ایجاد شور و اشتیاق برپا می شود.

به گزارش ایرنا، «اکبر پورات» روز یکشنبه در نشست با مسئولین ستاد انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، احزاب، گروه های سیاسی و هر مجموعه ای که بخواهد تریبون آزاد دایر کند می تواند با مراجعه به ستاد انتخابات استان اقدام به دریافت مجوز کند.

وی افزود: با راهکارهای اندیشه شده، صدور مجوز برای برپایی تریبون آزاد انتخاباتی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: بسترسازی برای برگزاری سالم انتخابات را به عنوان یک اولویت دنبال و از همه ظرفیت ها از جمله ستادهای داوطلبان ریاست جمهوری در استان استفاده می‌شود.

پورات ادامه داد: در قالب های مختلف حقوق داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به ستادهای آنها اعلام تا از هر گونه درگیری بین هواداران آنها اجتناب شود.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: جوانان زمینه ساز شور انتخاباتی در جامعه هستند

۷۹۰ شعبه اخذ رای در استان بوشهر آماده شد

آغاز بکار کمیته‌های ستاد انتخابات در استان بوشهر

وی بیان کرد: تجارب موفق برگزاری انتخابات در این استان با وجود مردمی آگاه به قانون و دارای فرهنگ وسیعی از مشارکت عمومی در این عرصه، نویدبخش برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و در کمال نظم است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: بارها اعلام کرده ایم که دولت سیزدهم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بی طرف بوده و تمامی ارکان برگزاری انتخابات در این استان فقط به دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و منظم و در چارچوب قانون تلاش می کنند.

پورات ادامه داد: آن چیز که برای ما مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات همراه با تمکین به قانون است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.