اهواز- ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: ۳۳ هزار یتیم و محسنین در قالب پویش «به عشق علی» در استان چشم انتظار کمک حامیان و خیران هستند.

جمشید هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پویش به عشق علی در آستانه عید غدیر خم در استان آغاز شده تا با الگوپذیری از پدریتیمان امام علی (ع) برای ایتام حامی در نظر گرفته شود.
وی گفت: در کنار برگزاری این پویش، طرح اطعام علوی نیز به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در این ایام اجرا می‌شود.
هاشمی افزود: به مناسب دهه امامت و ولایت و در قالب پویش چله شهدای خدمت، غذای گرم و بسته معیشتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: مردم خیر خوزستان می‌توانند در پویش به عشق علی برای حمایت از یک یا چند فرزند معنوی با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی خود اقدام کنند.


هاشمی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را می‌توانند برای ایتام و محسنین واریز کنند.
وی گفت: همچنین مردم خوزستان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.