همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۴۱ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور شهید و هیات دولت سیزدهم به استان همدان اختصاص یافت که تاکنون ۵۵ درصد از این اعتبار محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست صمیمی با اعضا و مربیان جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار کرد: با بهره‌گیری از تجارب گذشته، اگر انتخاب خوبی همچون شهید آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی داشته باشیم، در مدت کوتاه، خدمات درخشانی به مردم ارایه خواهد شد.

وی افزود: باید در انتخابات آتی با ‌تکیه به حق و با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای حماسه آفرید و با بسیج همگانی، فرد اصلح را انتخاب کرد تا مسیر نورانی خدمت ادامه یابد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: تامین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌غربی‌ به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: احداث و تکمیل طرح‌های سلامت‌محور همچون مرکز جامع سرطان و بیمارستان کودکان اکباتان از ابتدای دولت مردمی مورد توجه بود که بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با چهار هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید به همدان تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان تاکید کرد: ۳۵ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رییسی به استان همدان برای تکمیل طرح‌های راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۵۵ درصد از ۱۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید محقق شده و طرح‌های تکمیل شده یادگاری‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه داوطلبان هلال احمر ایثارگران جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در طول فعالیت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی ۶ پایگاه امداد و نجات در سطح استان احداث و راه‌اندازی شد و ۱۱ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان امداد و نجات استان اضافه و تجهیزات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال به‌روزرسانی شده است.

وی تاکید کرد: با موافقت رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی ۱۵۱ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان همدان جذب این دستگاه شده‌اند که اقدامی ارزشمند است.