تهران - ایرنا- خبرنگاران و سفرای خارجی امروز دوشنبه از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی «رفیق حریری» شهر بیروت برای روشن شدن دروغگویی روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» مبنی بر ذخیره سلاح و مهمات در آن بازدید کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، روزنامه دیلی تلگراف انگلیس روز یکشنبه مدعی ذخیره سازی سلاح و مهمات در فرودگاه بین المللی رفیق حریری در شهر بیروت شده بود.

طرح این ادعا باعث موج سواری رژیم صهیونیستی و حملات تبلیغاتی علیه لبنان و مقاومت اسلامی این کشور شد.

«علی حمیه» وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی لبنان روز یکشنبه با رد این ادعا اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به طور مداوم اقدام به تبلیغات منفی درباره فرودگاه بیروت می کند.

وی با تأکید بر نادرست بودن ادعای روزنامه تلگراف، از همه رسانه ها خواست تا از فرودگاه بین المللی بیروت به صورت میدانی، بازدید کنند.

وزیر حمل و نقل لبنان همچنین تأکید کرد از همه سفرا و رسانه ها می خواهیم فردا (امروز دوشنبه) از همه بخش های فرودگاه بین المللی رفیق الحریری در بیروت بازدید میدانی کنند.

این مقام لبنانی تصریح کرد: در حال آماده کردن دادخواست برای اقامه دعوی علیه روزنامه تلگراف هستیم. زیرا گزارش این روزنامه با هدف تخریب وجهه فرودگاه بین المللی رفیق حریری منتشر شده است.