تهران- ایرنا- عضو ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف بابیان اینکه استفاده از ظرفیت اثربخش زنان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مدیریتی قالیباف است، گفت: انتخاب زنان به عنوان شهردار ناحیه جزء میراث بر جای مانده از دوران مدیریتی او در شهرداری تهران است. 

به گزارش ایرنا، ناصر امانی در نشست هم‌اندیشی در ستاد مرکزی جوانان قالیباف، کارنامه این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در زمینه جوانان و بانوان را درخشان خواند و اظهار داشت: کارنامه قالیباف در زمینه بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و منحصر به فرد جوانان و زنان کشور، درخشان و اثبات شده است.

وی که پیرامون انتخابات با جمعی از کارشناسان، مسئولان و نخبگان کشور با موضوع «چرا قالیباف؟» سخن می‌گفت، افزود: کارنامه قالیباف در توجه به جوانان و اعتماد به آنها در عرصه‌های عملیاتی و مدیریتی نسبت به سایر نامزدها مبرز است،بررسی سوابق مدیریتی و اجرایی نامزدها مبین این است که امروز یک گزینه اصلح بیشتر وجود ندارد و آن قالیباف است و انتخاب هر فردی به غیر از وی، ما را به دهه ۸۰ یا ۹۰ برمی‌گرداند.

امانی گفت: قالیباف هر جا مدیریت را برعهده گرفت در آن مجموعه را به روی مردم باز کرد به عنوان مثال در شهرداری تهران با تمهید برگزاری انتخابات شورایاری افزایش و ارتقاء مشارکت مردم در اداره شهر را رقم زد.

وی نقش قالیباف در به ثمر نشاندن ابرپروژه‌های بزرگ در شهر تهران را بی‌بدیل خوانده و افزود: این فرمانده میدان عمل برای سنت حسنه قرار دادن روزشمار افتتاح پروژه های عمرانی را در شهرداری تهران کلید زد اتفاق مهمی که الان در مدیریت شهری به آن کم توجهی می‌شود. در دوران وی، ۱۲۳ ناحیه شهرداری برای ساماندهی بهتر خدمات شهری در تهران ایجاد شد و با احیاء هویت ۳۵۲ محله تهران جانی دوباره یافت.

امانی، استفاده از فناوری و دانش روز را یکی دیگر از ارکان اصلی مدیریت قالیباف عنوان کرد و گفت: همان طور که در سوابق این نامزد انتخابات مشهود است، سامانه ۱۱۰ در دوران وی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات روز توانست نقش مهمی در تامین امنیت مردم ایفا کند. استفاده از ظرفیت اثربخش زنان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مدیریتی است که در قالیباف بارز است و انتخاب زنان ایران اسلامی به عنوان شهردار ناحیه جزء میراث بر جای مانده از دوران مدیریتی وی در شهرداری تهران است میراثی که قالیباف برای آن متحمل فشارهای زیادی شد اما با پایمردی این اتفاق مهم را رقم زد.