همدان-ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ملت ایران به ویژه مردم همدان هشتم تیرماه امسال با حضور پای صندوق های رای حماسه بزرگی در امتداد تشییع شهید جمهور خلق کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضانیا روز سه شنبه در آیین بزرگداشت عید سعید غدیرخم و همایش پیاده روی اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ما مهم است که چه کسی به ساختمان پاستور راه می یابد و رئیس جمهور این کشور می‌شود.

وی ادامه داد: چرا که قرار است رئیس جمهور منتخب چهار سال سکان این کشور را در دست بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: برنامه ها و اولویتهای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار با اهمیت است.
رضانیا تصریح کرد: اگر بهترین قانون را به دست فردی که اعلم نباشد بدهیم به طور قطع نمی‌تواند آنرا درست اجرا کند.
وی ادامه داد: مردم در انتخاب نامزد انتخابات به تیم، حامیان، ستادها و افرادی که از این ۶ کاندیدا حمایت می‌کنند توجه کنند و سپس رای دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: سه سال گذشته در استان همدان کارهای بزرگی صورت گرفته که برای نمونه می‌توان رفع مشکل ۱۸ ساله آب در این استان و فعال کردن ۲۰۰ واحد راکد در این دولت را مثال زد.

رضانیا یادآور شد: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور شهید به همدان اختصاص یافت که افزون بر ۵۰ درصد آن محقق شده است.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: روزی بزرگتر از عید سعید غدیر خم نداریم باید جایگاه و ارزش این روز بزرگ را به کودکان منتقل کرد تا با عشق به اهل بیت ع تربیت شوند.

پیاده روی خانوادگی خبرنگاران همدان همزمان با عید سعید غدیرخم از بلوار ارم تا تپه عباس آباد با حضور مسوولان استانی برگزار شد.