زنجان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان زنجان به امکان حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای چهارشنبه ۶ تیرماه است.

ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می توانند در هر شعبه یک نماینده داشته باشند و بدون دخالت در فرایند اخذ رای در شعب انتخابات حضور یابند،‌ افزود: علاوه بر هیات های اجرایی، ناظرین هیات نظارت، بازرسین و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بر فرایند رای گیری، نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رای برگزار می شود، اظهار کرد: نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان اخذ رای و تجمیع آرا در شعب اخذ رای ثابت و سیار بدون دخالت در امور حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ضمن تاکید بر نظارت و بازدید مستمر فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات از شعب اخذ رای، افزود: بررسی وضعیت زیرساخت‌های شعب اخذ رای اهمیت ویژه‌ای دارد تا مردم شریف استان در آرامش و امنیت خاطر بتوانند رای خود را ثبت کنند.

رفیعی با اعلام اینکه نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری این انتخابات فعالیت خواهند داشت، گفت: عوامل اجرایی شعب انتخابات علاوه بر سپری کردن تمامی مراحل آموزشی، در ۲ رزمایش آمادگی نیز حضور یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه حماسه هشتم تیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود، گفت: حماسه‌آفرینی مردم در هشتم تیرماه، جهان را شگفت زده می کند و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.