بوشهر-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی ۳۵ سال در سمت‌های مختلف حضور داشته و یکی از سالم‌ترین سیاستمداران پس از انقلاب است که کشور را با آزمون و خطا اداره نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرحسین ثابتی شامگاه چهارشنبه‌ در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجد «توحید» شهر بوشهر اظهار کرد: جلیلی بهترین گزینه برای اداره کشور است و برخلاف برخی که با وعده‌ها و شعارهای کلی بدنبال ایجاد هیجان کاذب و جلب رای هستند، صداقت در گفتار را در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: اکنون علاوه بر شور انتخاباتی، باید تلاش کرد شعور انتخاباتی نیز گسترش یابد تا مردم با آگاهی و شناخت، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرونده جلیلی و خانواده وی بطور کامل پاک است و با وجود اینکه ۱۶ سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده تاکنون سطح زندگی‌اش تغییری نکرده است.

جلیلی برای رفع مشکلات کشور برنامه دارد

ثابتی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم که جلیلی به مشکلات آگاه است و راهکارهای رفع آنها را دارد.

وی اظهار کرد: جلیلی از سال ۹۲ و با روی کار آمدن دولت روحانی، هیچ پستی در دولت نداشته اما با این وجود فعالیت‌هایش برای خدمت به مردم بیشتر شده است.

ثابتی عنوان کرد: جلیلی در بسیاری از استان‌ها و شهرها مشکلات را از نزدیک دیده و با مردم نشست‌هایی برگزار کرده است و اکنون با سابقه صدها سفر، هزاران ساعت نشست و شناخت میدانی از مشکلات، ظرفیتی ارزشمند برای انتخاب بعنوان رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید

مسئولان ستادهای جلیلی در استان بوشهر منصوب شدند

فیلم/ سخنرانی مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی در جمع بوشهری‌ها

سخنگوی ستاد مردمی جلیلی در بوشهر: جهش کشور در گرو مشارکت مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه با رای مردم جلیلی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شود، او کشور را با آزمون و خطا اداره نخواهد کرد زیرا حداقل ۱۰ سال برای شناسایی مشکلات و کشف راهکارهای آن تلاش کرده است.

جلیلی بر مسائل کشور اشرافیت دارد

ثابتی ادامه داد: جلیلی در صورت انتخاب از روز اول دستورهای اجرایی مشخص دارد که این بدلیل تسلط و اشرافیت او به مسائل و مشکلات کشور است.

وی افزود: رئیس‌ جمهور را نباید در تراز یک پیمانکار یا شهردار ارزیابی کرد، جلیلی در بیشتر سال‌ها در نشست‌های با حضور مسوولان ارشد کشور و در ترازی بالاتر از هیات دولت حضور داشته است.

ثابتی اظهار کرد: جلیلی قدرت تصمیم‌گیری در بحران ها و توان مدیریت بسیار بالایی دارد و با توجه به اهمیت زمان در اداره کشور، ظرفیت این نامزد برای اداره کشور بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: جلیلی تنها نامزدی است که در بین ۶ نامزد، ۳۵ سال تجربه کار در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل داشته و با وجود کم‌حرف بودن، بسیار پرکار و فعال و اهل جنجال و شلوغ‌کاری نیست.

جلیلی وعده پوچ نمی‌دهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلیلی فردی صادق است و وعده پوچ نمی‌دهد و بدنبال رای آوردن به هر قیمتی نیست.

ثابتی اظهار کرد: رای مردم به جلیلی از روی اجبار و انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه با شناخت و افتخار بعنوان بهترین گزینه به جلیلی رای می‌دهند و در مقایسه با سایر افراد، جلیلی با فاصله زیادی برتری دارد.

وی اضافه کرد: حامیان جلیلی نباید تنها به رای دادن اکتفا کنند زیرا مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات بسیار مهم است و باید با کسانی که مردد هستند صحبت کرد و برای آنان در شناخت جلیلی استدلال آورد تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

سرنوشت کشور به انتخابات بستگی دارد

ثابتی ادامه داد: سرنوشت ما و آینده کشور به نتیجه انتخابات بستگی دارد از این رو همگان باید حضوری آگاهانه در این عرصه داشته باشند.

وی یادآور شد: اکنون در برخی نظرسنجی‌ها، جلیلی نفر اول و در برخی دوم است و نفر سوم فاصله زیادی با وی دارد.

ثابتی تاکید کرد: جلیلی بطور قطع تا آخر می‌ماند زیرا نسبت به سایر نامزدهای انقلاب رای بیشتری دارد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.