زاهدان - ایرنا - جامعه ورزش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتدار ملی رهاورد حضور حداکثری در انتخابات است، گفتند: حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران بویژه مردم شیعه و سنی این استان در انتخابات ریاست جمهوری، ‌برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی است. 

به گزارش ایرنا، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر باقی مانده و در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی، استحکام پایه‌های نظام اسلامی، ترویج و گسترش فرهنگ دینی و شور و شعور حسینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم.

از باب تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با حضور پرنشاط و حداکثری خویش، بار دیگر شور و شعور انقلابی ایرانیان عزیز را تجلی بخشیده تا با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، رسیدن به قله‌های سرافرازی ادامه یابد؛ چرا که این روزها دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و چشمان شیطانی دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور، به حضور پرشور مردم و اقشار مختلف در این انتخابات دوخته شده است.

مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت از مردم بویژه جامعه ورزشکاران برای مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، بیان کرد: در هشتم تیرماه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان همچون سایر اقشار مردم، با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

عباس شیبک با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است، افزود: حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب است.

وی به نقش مؤثر جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی بویژه دعوت از مردم اشاره کرد و ادامه داد: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نخبگان ورزش باید با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

تشکیل دولت قوی با مشارکت بالا در انتخابات

رئیس هیات تکواندو سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از همگان برای مشارکت در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، گفت: مشارکت بالا در عرصه انتخابات، منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود.

محمدرضا طاهری نسب افزود: بدرقه تاریخی شهدای خدمت حاوی پیامی اساسی و انسانی بود، مردم برای خدمتگزاران صادق و امین خویش، احترامی وصف ناشدنی قائل هستند و خدمات بی شمار آنها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه و خداباور ایران، دیگر بار و در روز هشتم تیرماه، به واسطه فقدان رئیس جمهور مغتنم، باید در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کرده و با انتخابی شایسته، فردی اصلح، کاردان، ساده زیست، انقلابی و از همه مهمتر، معتقد به اصول اساسی نظام اسلامی را برای این جایگاه حساس انتخاب کنند.

رئیس هیأت تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: بی شک، مشارکت بالا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، می‌تواند به تشکیل دولتی قوی و با پشتوانه مردمی منجر شده و در عرصه‌های ملی و بین المللی باعث تولید قدرت برای ایران شود.

ایران قوی؛ مستلزم حضور حداکثری

نابغه کشتی و قهرمان ملی پوش و مدال پرافتخار سیستان و بلوچستان هم بیان کرد: در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و به فردی رای خواهم داد که اصلح باشد.

امید آرامی گفت: رای می‌دهم برای ایران قوی؛ چرا که تحقق این امر مهم مستلزم حضور حداکثری است.

محبوبه سنچولی بازیکن تیم کبدی ملی ایران گفت: به عنوان عضوی از جامعه بزرگ ورزش در انتخابات شرکت و همه را دعوت به مشارکت حداکثری می کنم؛ چرا که حضور حداکثری با انتخاب فردی اصلح ،کشوری مقتدرتر به دنبال دارد.

نذر رای برای شهید رئیسی

یکی از بانوان قهرمان کونگ فو کشور و ورزشکار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به حرمت خون شهیدان بویژه شهدای خدمت پای صندوق های رای حضور پیدا خواهم کرد.

سحر حسینی گفت: رای خود را نذر شهید جمهور می‌کنم و با حضور پرشور در انتخابات دشمن را در اهداف و توطئه های شومش ناکام خواهم گذاشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دلم برای رئیسی سوخت»، تاکید کرد: عهد کرده ام این راه را ادامه دهم و با انتخابی درست و آگاهانه رای خود را نسوزانم تا دل دشمن شاد نشود؛ بنابراین با شرکت در پای صندوق های رای و انتخابی اصلح تا پای جان برای وفای به عهد خود می‌کوشم.