سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، ترسیم آینده ای روشن برای کشور است.

علیرضا زندیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات هشتم تیر، اظهار کرد: مردم به جایگاه و اهمیت رییس جمهور در کشور اشرافیت دارند لذا با شرکت در پای صندوق‌های اخذ رای آینده ای روشن برای کشور و منطقه ترسیم خواهند کرد.

وی افزود: مردم باید آگاهانه در پای صندوق اخذ رای حاضر شوند، تا رئیس جمهوری توانمند در راس دولت قرار گیرد و با کابینه‌ای بسیار قوی بتواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و در مسیر برطرف کردن مشکلات کشور مخصوصا مناطق محروم و کم برخوردار همانند شهرستان بیجار گام بردارد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرستان بیجار در زمینه‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی، راه ها و اجرای راه آهن با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم فردی توانمند، جهادی و انقلابی در راس دولت چهاردهم قرار گیرد و به این مشکلات توجه ویژه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از مردم سراسر کشور بویژه مردم خطه گروس که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام بوده اند دعوت می کنم روز جمعه هشتم تیر حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند و برگ زرین دیگری بر کتاب انقلاب اضافه کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.