شهر ری - ایرنا - وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم درحاشیه مراسم شهدای خدمت در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخاب فرد اصلح شدند و گفتند : این مشارکت آگاهانه و تاثیر گذار تداوم مسیر خدمت را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان وشهدای خدمت روز پنجشنبه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در سالروز ولادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام با حضور خانواده شهدای خدمت ، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ، تعدادی از اعضا کابینه دولت سیزدهم ، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد .

وزیر ارشاد: آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با کارنامه خیر جاودان شدند

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : مسئولانی مانند شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت که با آرمانهای نهضت اسلامی آشنا هستند و مسیر خدمتگزاری را از همین آرمانها استفاده کرد،ه خداوند به آنها عزت داد و محبت آنان رادر ل مردم جاری ساخت.

وزیر ارشاد ادامه داد: آیت الله رئیسی و شهدای خدمت مسیر خدمتگزاری به مردم را طی کردند و با کارنامه خیر در این مسیر نورانی جاودان شدند.

وزیر کار : حضور آگاهانه مردم در انتخابات چشم طمع دشمن را کور می کند

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایرنا گفت : حضور آگاهانه مردم و انتخاب حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری چشم طمع دشمنان به این مرز و بوم را کور خواهد کرد.

وی افزود : مردم باانتخاب اصلح راه و مسیر شهید آیت رئیسی را برای دولت آینده هموار کنند.

وزیر ارتباطات :مشارکت حداکثری مردم و انتخاب رئیس جمهور جهادی و فعال

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به خبرنگار ایرنا گفت: انشالله فردا با حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ، شاهد تداوم مسیر آیت الله شهید رئیسی باشیم.

وی افزود: مردم با انتخاب اصلح می توانند مسئولان بعدی پس از رییس جمهور را که همچون وی فعال و با کار جهادی همراه باشد را انتخاب کنند.