سبزوار- ایرنا - قائم مقام ستاد انتخابات سبزوار گفت: شهرستان سبزوار برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در هشتم تیرماه آماده است و همه همااهنگی های لازم دراین خصوص صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی یاوری ثانی پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۲۰۴ شعبه رای‌گیری شهری و روستایی ثابت و سیار برای این انتخابات پیش‌بینی شده است و چهار هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه سازماندهی شده اند.

وی اظهار کرد: کارت ملی و شناسنامه، ۲ سندی است که افراد برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به همراه داشته باشند و اگر فردی شناسنامه قدیمی دارد باید کارت ملی و یا شماره آن را به عوامل شعبه ارائه کند تا اطلاعاتش در سامانه انتخابات ثبت شود و مدارکی چون گواهینامه، گذرنامه و دیگر موارد پذیرفته نمی شود.

قائم مقام ستاد انتخابات سبزوار گفت: از واجدان شرایط رای در این شهرستان تقاضا می‌شود در ساعات اولیه صبح برای دادن رای خود به شعب رأی گیری مراجعه کرده و از موکول کردن حضور خود در شعب به ساعات پایانی، به دلیل ازدحام و شلوغی شعب و گرمای هوا پرهیز کنند.

یاوری ثانی افزود: مردم بابصیرت ایران اسلامی با مشارکت پرشور خود در پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

با شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی در اردیبهشت امسال، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری زودتر از موعد تقویمی آن، روز جمعه، هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.