اهواز-ایرنا- بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز طی بیانیه‌ای گفت: جمهوری اسلامی یه عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در نظم نوین جهانی مانند گذشته نیازمند حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا به بهترین نحو خواسته‌های ملت ایران را پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز روز پنجشنبه در بیانیه‌ای که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام‌کرد: انتخابات یک امر سیاسی و وظیفه اجتماعی است و هر شهروندی باید در راستای افزایش رقابت و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کند.

در این بیانیه آمده است: امروز در موقعیتی حساس قرار داریم که نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور آگاهانه و پرصلابت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز در این بیانیه می‌افزاید: شرکت تک‌تک ملت ایران در این انتخابات نشان از جمهوریت و مشروعیت نظام اسلامی در قلب میلیون‌ها ایرانی دارد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی در تمامی این سال‌ها همواره در پی احقاق مطالبات مردم بوده، پس از این نیز خواهد بود و باید دانست حضور مردم به تداوم این مسئله کمک خواهد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز با بیان اینکه از منظر نظام بین‌الملل و منطقه نیز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح قطعا نشانه مقبولیت و محبوبیت نظام اسلامی خواهد داشت تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث خواهد شد رییس‌جمهور منتخب بتواند در مجامع بین‌المللی با صراحت کلام بیشتری خود را منتخب جمهور مردم معرفی کند.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در نظم نوین جهانی همچون گذشته نیازمند حضور مردم است تا به بهترین نحو خواسته‌های ملت و امت را پیگیری کند.


در ادامه این بیانیه آمده است: امنیت و استقلال ملی به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره با تکیه بر مردم تداوم یافته و این انتخاب صحیح ملت ایران است که باعث می‌شود رییس‌جمهور آینده با اقتدار بیشتر در سطوح بین‌المللی استقلال ایران را حفظ کرده و از حاکمیت ملی دفاع کند.

مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از ملت ایران دعوت کرد در روز هشتم تیرماه برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر به میدان آمده و با رهنمود قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک انتخاب آگاهانه داشته باشند و روح شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور محبوب ایران شهید آیت‌الله رئیسی را شاد کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.