آبادان - ایرنا - امام جمعه شادگان حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ضرورت امروز دانست و گفت: حضور حداکثری امت ایران اسلامی دشمن را با یاس و نامیدی مواجه و نقشه شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری جمعه در منزل شهید خنافره پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارتقاء کشور در سایه مشارکت منسجم رقم می‌خورد و از هرگونه تعرض دشمنان جلوگیری می‌شود و انتخابات مایه وحدت امت اسلامی است و هر کسی که به انقلاب اسلامی و راه شهید رئیسی علاقه دارد باید در نخستین ساعات شروع رای گیری در پای صندوق‌ها حاضر شود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند و مانع تعرض دشمنان به کشور می‌شود.

حجت الاسلام منصوری بیان کرد: مسیر شهید آیت الله رئیسی که حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است باید ادامه داشته باشد و مردم امروز در عید بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران شریک باشند.

وی پیروز انتخابات را مردم عنوان کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و امنیت کشورمان تاثیر بسزایی دارد.

امام جمعه شادگان ارزش و اهمیت حضور مردم در صحنه‌های تصمیم گیری را بسیار مهم خواند و افزود: اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند، کشور دچار خسران می شود که شاید جبران آن سال های متمادی به طول انجامد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اسلامی ایران به دلیل شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، امروز برابر با هشتم تیرماه در سراسر کشور و ۱۳۸ نمایندگی خارج از کشور برگزار می شود.

به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

۹۶ شعبه اخذ رای در شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه در شهر دارخوین به صورت ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.