مشهد- ایرنا- سر کلانتر شرق مشهد گفت: یک زوج که در پوشش خانواده اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر در شرق مشهد می‌کردند، با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا صاحبکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت زوج جوان در انتقال و فروش مواد مخدر با پوشش خانواده در محدوده شرق مشهد، موضوع در دستور کار کلانتری شهید رجایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مامورین کلانتری با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان، پس از هماهنگی قضایی وارد محل شدند و هر ۲ متهم در محل دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی دیجیتال و یک دستگاه کارت خوان از آن ها در محل کشف شد.

سر کلانتر شرق مشهد ادامه داد: متهمان اهل یکی از استان‌های جنوبی و دارای سوابق متعدد سرقت و حمل مواد مخدر هستند که در تحقیقات انجام شده به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو کوئیک و فروش آن اعتراف کردند.

سرهنگ صاحبکار با اشاره به تشکیل پرونده و انتقال متهمان به دادسرا ، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به فروش مواد مخدر موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.