تهران- ایرنا- سخنگوی جبهه شریان از همه کسانی که دغدغه ایران را دارند خواست روز جمعه ۱۵ تیر با همه توان پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا عزت و اقتدار فردای ایران تضمین شود.

مجتبی اکبری سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) روز چهارشنبه - ۱۳ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا گفت: انتخابات پیشِ رو فقط محدود به انتخاب رئیس‌جمهور نیست و شرکت کنندگان در انتخابات در واقع به ارتقای معیشت، فرهنگ عمومی جامعه، آینده ایران، اقتصاد و حفاظت از کیان خانواده رأی دهند.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در صحنه انتخابات و ادای دین به انقلاب و نظام از سعید جلیلی به‌عنوان شخصی یاد کرد که برای رفع آوار مشکلات موجود سال‌ها بررسی و برنامه‌ریزی کرده است.

سخنگوی شریان تصریح کرد: رای به جلیلی رأی به جلال و شکوه ایران است و تعلل یا اهمال در این امر سبب می‌شود سال‌های پیشِ رو دشوارتر از ۸ سال کابوس‌وار دولت روحانی باشد.

اکبری با استقبال از همکاری ستادهای انتخاباتی قالیباف با جبهه متبوعش گفت: کمیته‌ای برای هماهنگی با ستادهای حامی آقای قالیباف تشکیل دادیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت مؤمن و انقلابی این عزیزان و تشریک مساعی برادران و خواهرانی که در جبهه انقلاب فعالیت دارند، در مسیر اعتلای ایران گام برداریم‌.

وی افزود: از عموم مردم، جوانان، دانشگاهیان، بانوان و همه ایرانیانی که به دنبال حاکمیت تدبیر و برنامه‌ریزی در کشورند، خاضعانه و برادرانه می‌خواهیم با حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب جلیلی خطر بازگشت قوه مجریه به دست اشراف و افرادی که به مردم و جوانان ایران اعتقادی ندارند، از سر کشور و انقلاب کم کنند.

اکبری عموم مردم را به شرکت در مراسمی که ساعت ۱۷ امروز با حضور جلیلی در مصلای تهران برگزار می‌شود دعوت و خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور همه اقشار مردم در مراسم امروز نماد شایسته‌ای از وحدت، همبستگی و اقتدار هواداران دکتر جلیلی را به نمایش بگذارد.