مشهد- ایرنا - رویداد بزرگ نوجوانان دهه هشتادی با عنوان "مثل ابراهیم" در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رویداد با هدف تببین فضای انتخابات پیش‌رو و با محوریت تولیدات رسانه ای شامل پلاکارد نویسی، فعالیت در فضای مجازی، تولید محتوا برای تلفن همراه و برگزاری کافه گفت‌ و گو در ۲ بخش پسران و دختران برگزار شد.

یک کارشناس فرهنگی در این نشست و خطاب به این نوجوانان با برشمردن دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی سعی کرد تا دستاوردهای مهمی برای کشورمان ایجاد کند و باید به این تلاش‌ها افتخار کرد.

صادق هاشمیان افزود: فضای رو به پیشرفتی که توسط رئیس جمهور شهید برای کشور ایجاد شده است با انتخاب جایگزین مناسب ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از این رو انتخابات جمعه هفته آینده می‌تواند تقویت کننده این مسیر باشد و نوجوانان دهه هشتادی با دعوت درست و مناسب مردم به حضور در پای صندوق رای می‌توانند در این راه، قدم موثری بردارند.

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: مهمترین عنصر یک انتخابات، مشارکت مردم است و باید در کنار دعوت مردم به مشارکت، دیگران را به انتخاب درست نیز راهنمایی کرد.

وی تاکید کرد: روز جمعه باید به پای صندوق‌های رای برویم تا به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت حداکثری عمل کنیم.

هاشمیان گفت: ما باید به فردی رای بدهیم که عزت ایجاد شده توسط شهید سید ابراهیم رئیسی را دچار خدشه نکند.

وی افزود: در زمان باقیمانده تا انتخابات و برای ایجاد مشارکت حداکثری می‌توانیم با تماس تلفنی و یا گفت و گوی چهره به چهره با دیگران، مردم را به این حضور و مشارکت دعوت کنیم و برای آغاز آن می‌توانیم از خانواده خود دعوت را شروع کرده و سپس حلقه ایجاد شده را گسترش دهیم.