بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه در این نظام و انقلاب نقش‌آفرین بوده و هستند، گفت: در این انتخابات، شاهد نبرد اراده‌ها هستیم و مردم با اراده قوی سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در مسجد قدس بندرعباس مردم، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عزت ماندگار است، اظهار کرد: حضور در انتخابات باعث تقویت عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان و در نتیجه پیروزی ملت همیشه در صحنه خواهد بود.

وی، با بیان اینکه حماسه حضور بسیار مهم است، ادامه داد: مردم می‌دانند چشم دشمنان و دوستان به آینده و رای ملت ایران است که می‌طلبد هرچه زودتر برای این امر الهی حرکت کنند و با رای خود پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بیان کرد: مردم هر چه زودتر برای این امر الهی حرکت کنند و با رأی خود پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم تر کنند.

عبادی‌زاده اظهار کرد: از آنجایی که انتخابات تاثیر زیادی در آینده کشور خواهد داشت؛ بنابراین دوستان این نظام و انقلاب به‌دنبال خلق حماسه‌ای به یادماندنی برای کشورمان هستند اما دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، عزتی است که مردم برای کشور رقم می‌زنند و این افتخار ایرانیان است که آیندگان در مورد آن قضاوت خواهند کرد.

وی از مردم ایران و به‌ویژه حافظان خلیج همیشه فارس خواست زودتر با حضور در پای صندوق‌های رای، آرا خود را به صندوق‌های انداخته تا دشمن را ناامید کرده و ایرانی قوی و آباد با آرمان‌هایی بلند بسازیم.

به گزارش ایرنا، مردم هرمزگان برای دومین هفته متوالی پای کار ایران آمدند و همزمان با سراسر کشور رای گیری در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای هرمزگان آغاز شد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز (جمعه) پانزدهم تیرماه در استان هرمزگان آغاز شد و می‌رود با حضور پرشور مردم حماسه دیگری در این انتخابات رقم بخورد.