زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور پرشور ورزشکاران،‌ مربیان و مدال آوران استان در پای صندوق‌های رای، گفت:جامعه ورزشی استان برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌جواد بازرگان روز جمعه با حضور در شعبه رای گیری سالن بسکتبال امجدیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:خوشبختانه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شور بیشتری نسبت به دور اول دارد و امیدواریم فرد اصلح برای این سمت انتخاب شود و توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

وی تصریح کرد: ورزش همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می‌تواند تحت‌الشعاع قرار دهد چون وقتی تیمی قهرمان جهان و المپیک می‌شود، شور و حال وصف‌ناپذیری در کشور ایجاد می کند و باعث عزتمندی و غرورآفرینی میان مردم و جامعه می‌شود.

بازرگان با بیان اینکه هدف جامعه ورزش و جوانان از حضور پرشور در این انتخابات، نقش‌آفرینی در انتخاب رئیس جمهور اصلح است، افزود: انتظار داریم رئیس جمهور آینده با در نظر گرفتن حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات به جامعه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران زنجانی در انتخابات، گفت: جامعه ورزش قبلا هم نشان داده است که در اعتلای پرچم جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و در چنین میادینی همچون انتخابات نیز با شور و نشاط خاصی حضور می یابند.

این مسوول تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور آینده مانند شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و بتواند مشکلات زیرساختی ورزش را بر طرف کند و اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

وی افزود: انتظارات جامعه ورزش، مربیان، داوران و باشگاه‌داران، امتداد سیاست رئیس جمهور شهید و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی، رسیدگی به ورزشکاران، برگزاری مراسم‌های تجلیل از قهرمانان، برگزاری شورایعالی ورزش با حضور شخص رئیس جمهور، ادامه سیاست‌های طرح آمایش و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به نفع مردم است.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت /هشت صبح / امروز در زنجان آغاز شد.

بر اساس اعلام رییس ستاد انتخابات استان زنجان دور دوم اتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و در یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در این استان برگزار می‌شود.