تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه مردم ایران پیروز میدان انتخابات هستند، گفت: نامزد منتخب، رییس‌جمهور همه مردم ایران است و باید برای همه کا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت حیدریه افزود: طرفداران همه نامزدها برای هر شرایطی آماده باشند و از تفرقه اندازی پرهیز شود.

وی ادامه داد: بسیاری از تحلیلگران معاند با تحلیل های غلط می خواهند مردم را مایوس کنند و کسانی که رای ندادند را مقابل نظام قرار دهند، در حالی که هر رای رأی به انقلاب و نظام اسلامی است و نتیجه انتخابات هر چه باشد برای همه معتبر است.

امام جمعه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: عیب بدی است که برخی بعد از انتخابات می‌خواهند بگویند تخلف شده است، حتی اگر در یک یا ۲ صندوق تخلف شود نباید آن را به کل کشور تعمیم داد.

وی افزود: تخلفی که سازماندهی شود و بتواند نتیجه انتخابات را عوض کند با ساختار جمهوری اسلامی ممکن نخواهد بود.

معلمی از همه عوامل اجرایی و هیأت نظارت و کسانی که پای صندوق ها هستند و برای برپایی انتخابات تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: افراد در انتخاب فرد مورد نظر خود دقت داشته و سخنان مقام معظم رهبری را مبنا قرار دهند، نامزدها نیز به این بیانات در صورت پیروزی در انتخابات عمل کنند.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: مداحان و نوحه خوانان می توانند جوانان را به سمت دین سوق بدهند که این موضوع موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، چون انسان دیندار اهل سرقت، اعتیاد و طلاق نیست.